Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Prześlij na nasz adres mailowy : biuro@rustykalnapracownia.pl  wiadomość w której opiszesz produkt, który chcesz zareklamować. Następnie otrzymasz od nas protokół reklamacyjny z danymi do zwrotu.

  Należy dołączyć do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Następnie na nasz adres mailowy : biuro@rustykalnapracownia.pl wyślij numer przesyłki (numer listu przewozowego) który do nas wysyłasz, w przeciwnym razie przesyłka może do nas nie trafić.

2.W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na  koszt kupującego reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@rustykalnapracownia.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru (data liczona wg listu przewozowego przesyłki- od dnia otrzymania zamówienia przez kuriera), masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Produkty objęte promocją nie podlegają zwrotowi. 

Produkty w kategorii "outlet" nie podlegają zwrotowi.

 

WAŻNE:

Produkty wykonane na zamówienie, czyli według specyfikacji Klienta lub dostosowane w taki sposób, że służą zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb (poprzez wybór dekorów/kolorów/personalizację) nie podlegają wymianie i zwrotowi.

 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

 

 

  1. Prześlij na nasz adres mailowy : biuro@rustykalnapracownia.pl  wiadomość w której opiszesz produkt, który chcesz zwrócić. Poniżej znajduje się protokół zwrotu z danymi do zwrotu. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: Edyta Rams, ul. Przemysłowa 4/445, 30-701 Kraków, koniecznie wpisz nr telefonu: 790 460 932- w przeciwnym razie przesyłka może do nas nie dotrzeć.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. (Poniżej formularz zwrotu).
  3. Na nasz adres mailowy : biuro@rustykalnapracownia.pl  wyślij numer przesyłki (numer listu przewozowego) który do nas wysyłasz, w przeciwnym razie przesyłka może do nas nie trafić.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

 

W związku z faktem, iż większość rzeczy zakupionych w sklepie jest personalizowanych pod wymogi klienta prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt kupującego.

 

 

 

FORMULARZ ZWROTU:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl